Deze stichting richt zich op de zwerfdieren problematiek in Egypte. Niet door adoptie van straatdieren maar juist door ter plaatse het “probleem” aan te pakken. Door sterilisatie en vaccinatie acties.  Donaties werven was best lastig omdat de projecten ver weg zijn en de aanpak van TNR nog niet veel bekendheid genoot. Mensen geven gemakkelijker geld voor adoptie van zwerfhonden omdat je dan een tastbaar resultaat hebt. Terwijl deze stichting juist sterk gelooft in de lokale aanpak van het probleem.

Na twee jaar tevergeefs proberen donaties te werven kwam de stichting met ons in aanraking en samen ontstond het idee van een webshop. Lokale Egyptische artikelen verkopen in Nederland zodat niet alleen de zwerfdieren maar ook de lokale bevolking daarmee geholpen is. Dit werd later uitgebreid naar meer algemene (handgemaakte) sieraden door vrijwilligers in Egypte en in Nederland.
Bij aanvang hoopte het bestuur van de stichting met de webshop jaarlijks € 700,- bij elkaar te krijgen om ieder jaar een eigen TNR project te kunnen bekostigen en zo c.a. 75 dieren te kunnen steriliseren.

Met de inzet van gesponsorde internetmarketing volgens de GrantResults formule steeg de omzet van deze webshop gestaag door en inmiddels 3 jaar verder wordt maandelijks ruim € 4.000,- omzet gerealiseerd. Genoeg om de TNR projecten te bekostigen, de honden en katten te vaccineren en tegen vlooien en teken te behandelen. En om waar nodig gewonde dieren op te vangen en noodhulp te bieden.  Inmiddels zijn met de resultaten ook de dromen toegenomen. De stichting is nu bezig een eigen opvang ter plaatse te realiseren waar de dieren na hun sterilisatie voldoende nazorg kunnen krijgen.  Iets waar het bestuur voorheen niet van hadden kunnen dromen.

“GrantResults aanpak heeft ons geholpen om onze doelstellingen ruimschoots te realiseren en de lat nog hoger te leggen. Alles ten gunste van de Zwerfdieren.”